lørdag 5. januar 2013

Lilla knestrømper

Fikk veldig lyst til å lage knestrømper. Så det gjorde jeg! Disse måler 11-12 cm fra hæl til tå og er strikket i mørk lilla og lys grå Superwash ull. De er akkurat passe til min datter på 19 mndr, så det er sikkert lurt å bruke de fra litt tidligere. Har funnet ut at det er litt vanskelig å skrive størrelser på sokker o.l.t i antall måneder/år, for babyer og barn har jo så forskjellige lengder og tykkelse på føttene i forhold til alder. Derfor legger jeg til mål i cm på selve foten, så dere kan lettere se hva som vil passe.

 Holder på å strikke en matchende lue, som blir supersøt. Ligner litt på den grønne og blå lua jeg har lagt ut tidligere, med knyting under haka og dusk på hver side av hodet. Regner med at jeg får lagt ut et bilde av den i morgen. 

Pris knestrømper:  160,-





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar